Menu
the REFERENCE

In het kort

The Reference is een full service digitaal agentschap dat opereert op het kruispunt van technologie en marketing. 

Een multidisciplinair team van ruim 120 experten brengen het credo “it’s more than digital, it’s your business” elke dag opnieuw in de praktijk. Dit doen ze door de verschillende digitale kanalen zoals web, social, mobile, search en e-mail op een geïntegreerde manier in te zetten in functie van de verschillende customer touchpoints met maar één doel voor ogen: meerwaarde creëren voor hun klanten.

Ontdek meer over haar geschiedenis, visie en klanten of blijf op The Reference blog op de hoogte van wat er in het digitale landschap gebeurt. Wat er binnen het agentschap allemaal beweegt leest u onder nieuws en eigenlijk hopen we dat u ons snel een bezoekje brengt, dus ook onze routebeschrijving mag hier niet ontbreken. Dat geldt uiteraard ook voor wie naar onze jobs op zoek is.
 

Lees onze laatste blogartikelen

Blog Creatie en implementatie
Gisteren
Sitecore en Microsoft Azure PaaS

Lees meer

Hosting gebeurt doorgaans gedeeltelijk on premise, en in de meeste gevallen via een cloudgebaseerd IaaS-hostingplatform zoals Microsoft Azure. Er komen steeds meer en betere digitale oplossingen, die ook steeds complexer en sterker onderling geconnecteerd zijn. Gevolg: zowel IT-afdelingen als uw ontwikkelingsteam staan voor steeds grotere uitdagingen om de veiligheid, monitoring en schaalbaarheid te beheren. Om dat uitgebreidere takenpakket aan te kunnen, proberen IT-afdelingen vaker taken door te schuiven naar de hostingomgeving. De klemtoon verschuift dan ook van IaaS- naar PaaS-platforms.

Blog Digitale marketing
26 april 2017
Dark social: er is licht in de duisternis

Lees meer
Augustus 2016: het internet staat in rep en roer. Als een lopend vuurtje verspreiden de foto’s van een naakte Orlando Bloom zich via het internet en sociale media. Een brandend onderwerp dat aan menig koffiemachine besproken wordt, maar een hel voor de online marketeers. Dit onder meer bij de redactie van Mirror, die de foto’s op hun website plaatsten. Omdat het artikel via Facebook Messenger, WhatsApp, Email en andere kanalen zonder tags of url parameters gedeeld werd, was het voor hen onmogelijk te traceren waar al dat webverkeer vandaan kwam. Het lijkt op ‘direct traffic’, maar dat is het zeker niet. In dit artikel willen we ons licht laten schijnen op een fenomeen dat in het vakjargon dark social heet.
Blog Strategie en consultancy
6 april 2017
Digitale strategie & innovatie: vijf bedrijfscases, vijf verschillende aanpakken en één gemeenschappelijke bedreiging

Lees meer
The Reference NYC was dit jaar aanwezig op het Digital Innovation Summit in NYC. Een tweedaags evenement over digitale strategie, digitale marketing en mobile innovaties. De agenda was gevuld met topsprekers van zeer uiteenlopende bedrijven zoals A+E Networks, Gatorade, Skyscanner, Shutterstock, Instagram, BuzzFeed en Soundcloud.
top
more than digital

The Reference is niets zonder haar klanten. Dit is een handschoen van onze internationale klant Ansell, marktleider in protective solutions, voor wie we zowel sales apps maken, de globale website bouwen als specifieke marketingcampagnes opzetten.

The Reference gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.
Door onze website te bezoeken, verklaart u zich hiermee akkoord.
Meer lezen over het gebruik van cookies

OK