Menu
the REFERENCE

Digitale Marketing

Digitale marketing is geëvolueerd van een extra kanaal voor reclameboodschappen tot een essentieel onderdeel van elk marketingplan. Dit volgens een eigen digitale strategie en scherp gedefinieerde doelstellingen. 

De huidige digitale marketing heeft twee onderscheidende kenmerken die The Reference ten volle benut:

  • digitale marketing is meer dan ooit data driven.
  • digitale marketing is meer dan ooit live.

Deze twee eigenschappen laten toe om de juiste boodschap te communiceren naar een specifiek publiek op het ideale moment. Door een unieke samenwerking van strategische, creatieve en data mining expertise tekenen we een digitale omnichannel strategie uit. Deze strategie streeft vervolgens adequate doelstellingen na via de meest relevante kanalen.

 

Gefilterd op Digitale marketing Alle referenties

Onze referenties in digitale marketing

OZ

Het self-service platform 'Mijn OZ', de centrale hub voor de online dienstverlening, werd qua klantenervaring en personalisatie sterk geoptimaliseerd

Sophie Meert, verantwoordelijke E-business bij OZ

Meer lezen

Gefilterd op Digitale marketing Alle blogberichten

Lees onze blogberichten over digitale marketing

top
more than digital

The Reference is niets zonder haar klanten. Dit is een handschoen van onze internationale klant Ansell, marktleider in protective solutions, voor wie we zowel sales apps maken, de globale website bouwen als specifieke marketingcampagnes opzetten.

The Reference gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.
Door onze website te bezoeken, verklaart u zich hiermee akkoord.
Meer lezen over het gebruik van cookies

OK