Menu
the REFERENCE

Digitale Marketing


Digitale marketing is geƫvolueerd van een extra kanaal voor reclameboodschappen tot een essentieel onderdeel van elk marketingplan. Dit volgens een eigen digitale strategie en scherp gedefinieerde doelstellingen.

De huidige digitale marketing heeft 2 kenmerken die The Reference gebruikt:

  • Digitale marketing is meer dan ooit data gedreven
  • Digitale marketing is meer dan ooit real-time

 Deze twee kenmerken staan toe om de juiste boodschap op het juiste moment naar een specifiek publiek te communiceren. Wij creëren een digitale omni-channel strategie dankzij een unieke samenwerking van strategic, creative an data mining expertise. Deze strategie achtervolgt de juiste doelstellingen door het gebruik van de meest gepaste kanalen. 

Gefilterd op Digitale marketing Alle referenties

Onze referenties in digitale marketing

OZ

Het self-service platform 'Mijn OZ', de centrale hub voor de online dienstverlening, werd qua klantenervaring en personalisatie sterk geoptimaliseerd

Sophie Meert, E-business manager at OZ

Meer lezen

Gefilterd op Digitale marketing Alle blogberichten

Lees onze blogberichten over digitale marketing

Blog Digitale marketing
30 mei 2017
Adwords Scripting voor beginners, een starterspakket!

Lees meer
Adwords, en bij uitbreiding andere SEA-platformen, is een zeer interessant acquisitiekanaal dat zeer vaak wordt opgenomen in de marketingmix. Je kan namelijk inspelen op de directe vraag van surfers. Een SEA-campagne maximaal laten renderen, vergt wel veel tijd. De kostbare tijd die je hiervoor krijgt van de klanten moeten we dan ook trachten zo effectief mogelijk in te zetten.
Blog Digitale marketing
26 april 2017
Dark social: er is licht in de duisternis

Lees meer
Augustus 2016: het internet staat in rep en roer. Als een lopend vuurtje verspreiden de foto’s van een naakte Orlando Bloom zich via het internet en sociale media. Een brandend onderwerp dat aan menig koffiemachine besproken wordt, maar een hel voor de online marketeers. Dit onder meer bij de redactie van Mirror, die de foto’s op hun website plaatsten. Omdat het artikel via Facebook Messenger, WhatsApp, Email en andere kanalen zonder tags of url parameters gedeeld werd, was het voor hen onmogelijk te traceren waar al dat webverkeer vandaan kwam. Het lijkt op ‘direct traffic’, maar dat is het zeker niet. In dit artikel willen we ons licht laten schijnen op een fenomeen dat in het vakjargon dark social heet.
top
more than digital

The Reference is niets zonder haar klanten. Dit is een handschoen van onze internationale klant Ansell, marktleider in protective solutions, voor wie we zowel sales apps maken, de globale website bouwen als specifieke marketingcampagnes opzetten.

The Reference gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.
Door onze website te bezoeken, verklaart u zich hiermee akkoord.
Meer lezen over het gebruik van cookies

OK