Menu
the REFERENCE

Digitale Marketing


Digitale marketing is geëvolueerd van een extra kanaal voor reclameboodschappen tot een essentieel onderdeel van elk marketingplan. Dit volgens een eigen digitale strategie en scherp gedefinieerde doelstellingen.

De huidige digitale marketing heeft 2 kenmerken die The Reference gebruikt:

  • Digitale marketing is meer dan ooit data gedreven
  • Digitale marketing is meer dan ooit real-time

 Deze twee kenmerken staan toe om de juiste boodschap op het juiste moment naar een specifiek publiek te communiceren. Wij creëren een digitale omni-channel strategie dankzij een unieke samenwerking van strategic, creative an data mining expertise. Deze strategie achtervolgt de juiste doelstellingen door het gebruik van de meest gepaste kanalen. 

Gefilterd op Digitale marketing Toon alle referenties

Onze referenties in digitale marketing

OZ

Het self-service platform 'Mijn OZ', de centrale hub voor de online dienstverlening, werd qua klantenervaring en personalisatie sterk geoptimaliseerd

Sophie Meert, E-business manager at OZ

Meer lezen

Gefilterd op Digitale marketing Alle blogberichten

Lees onze blogberichten over digitale marketing

Blog Digitale marketing
9 maart 2017
Nu ook beschikbaar in België: Data Studio, Google’s sluitstuk voor datagedreven beslissingen

Lees meer

Na maanden vol ongeduld was het gisteren eindelijk zover, Google verleende de Belgische markt toegang tot Data Studio. Weet je nog, dat stukje software waar we bijna een jaar geleden reeds een blogberichtje over schreven.

Data Studio moet de dagelijkse taken van een web analyst eenvoudiger maken. Alle data die bij oogopslag raadpleegbaar moet zijn - denk aan KPI’s - kan met Data Studio toegevoegd worden aan een real-time dashboard.

Blog Digitale marketing
23 februari 2017
Search Audiences: de toekomst van SEA?

Lees meer
Vorige donderdag was er in Amsterdam Friends of Search, één van de grootste events in de Benelux rond search engine marketing. Er werd zowel over SEA als SEO uitvoerig gesproken, en ook The Reference stuurde een delegatie richting Amsterdam om het event bij te wonen. Uiteraard brengen we graag verslag uit, maar dat doen we deze keer niet in de standaard "acht takeaways"-vorm. De focus van deze blogpost ligt voornamelijk op SEA, en we gaan op zoek naar een antwoord op de volgende vragen: waar gaat SEA naartoe als vakgebied? En hoe kunnen we in de toekomst ons SEA-budget zo goed mogelijk inzetten?
top
more than digital

The Reference is niets zonder haar klanten. Dit is een handschoen van onze internationale klant Ansell, marktleider in protective solutions, voor wie we zowel sales apps maken, de globale website bouwen als specifieke marketingcampagnes opzetten.

The Reference gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.
Door onze website te bezoeken, verklaart u zich hiermee akkoord.
Meer lezen over het gebruik van cookies

OK