Menu
the REFERENCE

Digitale Marketing


Digitale marketing is geƫvolueerd van een extra kanaal voor reclameboodschappen tot een essentieel onderdeel van elk marketingplan. Dit volgens een eigen digitale strategie en scherp gedefinieerde doelstellingen.

De huidige digitale marketing heeft 2 kenmerken die The Reference gebruikt:

  • Digitale marketing is meer dan ooit data gedreven
  • Digitale marketing is meer dan ooit real-time

 Deze twee kenmerken staan toe om de juiste boodschap op het juiste moment naar een specifiek publiek te communiceren. Wij creëren een digitale omni-channel strategie dankzij een unieke samenwerking van strategic, creative an data mining expertise. Deze strategie achtervolgt de juiste doelstellingen door het gebruik van de meest gepaste kanalen. 

Gefilterd op Digitale marketing Alle referenties

Onze referenties in digitale marketing

OZ

Het self-service platform 'Mijn OZ', de centrale hub voor de online dienstverlening, werd qua klantenervaring en personalisatie sterk geoptimaliseerd

Sophie Meert, E-business manager at OZ

Meer lezen

Gefilterd op Digitale marketing Alle blogberichten

Lees onze blogberichten over digitale marketing

top
more than digital

The Reference is niets zonder haar klanten. Dit is een handschoen van onze internationale klant Ansell, marktleider in protective solutions, voor wie we zowel sales apps maken, de globale website bouwen als specifieke marketingcampagnes opzetten.

The Reference gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.
Door onze website te bezoeken, verklaart u zich hiermee akkoord.
Meer lezen over het gebruik van cookies

OK