Menu
the REFERENCE

Wink

Klant sinds 2013
Wink is een gloednieuw shopconcept. Je winkelt online op www.wink.be, wanneer het jou past, en 2 uur later kan je jouw boodschappen al oppikken. Of op het tijdstip dat jou past. Zonder aanschuiven, zonder wachten, zonder tijdsverlies. Wink werkt volledig autonoom en kiest daarmee resoluut voor een nieuw model dat in het teken staat van de proximiteit en de service naar de klant toe. De allereerste Wink heeft de deuren geopend in Zaventem, en wordt gevolgd door een tweede vestiging in Waver in het eerste trimester van 2014. Op 3 jaar tijd worden 10 Wink’s ingepland en de daaropvolgende drie jaren zal het aantal vestigingen nog eens verdubbeld worden.

Recent nieuws over Wink

5 december 2013

Doordacht campaign management zorgt voor een betere klantenervaring bij Wink

Gent, 12/05/2013 - Retailer Wink is een bedrijf dat goed begrepen heeft dat online customer intimacy opbouwen en een weldoordacht campaign management voeren hand in hand gaan. Daarom heeft het bedrijf er alle belang bij dit grondig aan te pakken. De specialisten van The Reference/CRM hielpen Wink mee de krijtlijnen uit te tekenen zodat ze vandaag de basis voor een future proof CRM creëren.

Ook nieuwkomer Wink gaat voor doordacht Campaign Management met Selligent

Ook Wink, de kersverse drive-in-winkelketen van Louis Delhaize groep, zal vanaf de start gebruik maken van een uitgekiend customer lifecycle management plan om de relatie met de klanten via het e-mail kanaal te versterken en koos daarvoor ook The Reference en Selligent als partners. Het nieuwe winkelconcept, een primeur voor België, trekt volop de kaart van de tijdswinst. Klanten kunnen via de website producten bestellen en betalen. Al na twee uur kunnen ze hun de boodschappen ophalen in het afhaalpunt, waar de producten efficiënt en snel door de Wink-medewerkers in de koffer van de wagen van de klant worden geplaatst, zonder meerkosten.

'Naast het bieden van een unieke, tijdbesparende manier om boodschappen te doen, willen wij meteen optimaal gebruik gaan maken van de informatie waarover wij beschikken om onze klanten via e-mail, informatie op maat te kunnen bieden. Eigenlijk is ons ultieme doel de klant gericht te kunnen aanspreken dat hij/zij in elke mail van Wink iets interessant leest of er een voordeel haalt. Daaraan is een grondig strategisch traject voorafgegaan om de perfecte ervaring voor onze klanten in alle touch points uit te tekenen, een boeiende uitdaging die wij samen met de experten van The Reference/CRM hebben aangepakt.' zegt Isabel Donvil, Marketing Manager bij Wink Market NV. 'We zijn er helemaal klaar voor om onze klanten een optimale service te bieden, zowel in onze fysieke afhaalpunten als via onze digitale kanalen.'

top
more than digital
The Reference is niets zonder haar klanten. Melexis is een beursgenoteerde wereldspeler in de halfgeleider- en sensorenindustrie. We hielpen Melexis de toekomstige groei van het bedrijf te faciliteren door het merk te vernieuwen, de volledig nieuwe corporate website te bouwen en de exploitatie van de online kanalen vorm te geven. Lees meer over deze klant.

The Reference gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.
Door onze website te bezoeken, verklaart u zich hiermee akkoord.
Meer lezen over het gebruik van cookies

OK