Menu
the REFERENCE

OZ

Klant sinds 2011
OZ, in 2001 ontstaan uit de fusie van twee ziekenfondsen, is één van de snelste groeiers in de sector en wil de referentie worden voor klanten en potentiële klanten met betrekking tot het ondersteunen, verzekeren en bevorderen van gezondheid. Deze totaalaanpak wordt aangeboden op een persoonlijke, transparante, kwalitatieve en innovatieve wijze. OZ behoort tot de groep OZ waartoe ook nog andere entiteiten behoren. Elk van deze entiteiten verzorgt verschillende activiteiten die aan de hand van vier grote thema's worden voorgesteld: gezondheid, vakantie, vitaliteit en comfort. De groep OZ stelt intussen ongeveer 1.450 personen te werk.

Recent nieuws over OZ

27 november 2015

Digital Marketing Awards 2015: 4 keer raak voor The Reference!

27/11/2015  -  The Reference, het full service agency, sleepte gisterenavond maar liefst 1 gouden, 2 zilveren én de Best Performing Agency award in de wacht op de prestigieuze prijsuitreiking van de Digital Marketing Awards 2015 in Gent. Eerst ontving het team een gouden Industry Award ('Most performing campaign for financial & insurance sector') voor de klantencase voor OZ, daarnaast twee zilveren awards voor Bombardier Recreational Products (respectievelijk in de Channel Categorie: 'Most Performing SEA award' en de Industry Categorie: 'Most Performing Campaign for the Automotive scene') en daarna kwam er nog de hoogste onderscheiding van de avond: 'Best Performing Agency' bovenop.

De Digital Marketing Awards zijn nieuwe Belgische onderscheidingen die uitmuntendheid op het internet belonen. Genomineerden en winnaars worden gekozen door de leden van de 12-koppige DMA-jury bestaande uit experten, visionairs en evangelisten op het gebied van new media en marketing. Getoetst aan een aantal criteria ondergaan geselecteerde cases een rigoureus proces om de felbegeerde Digital Marketing award te kunnen winnen. De Digital Marketing Awards erkennen uitstekende teams, persoonlijkheden, agentschappen, tools, het meest performante digitale marketing agency en de beste campagne van het jaar. Deze awards richten zich op het resultaat en de prestaties van één of meer campagnes van hetzelfde bureau of team.

Binnen de categorie van de Industry Awards won The Reference goud voor de 'Most Performing Campaign for the Financial and insurance scene' voor de case: 'OZ triple their online customer applications'.  Deze case is een uitstekend voorbeeld van hoe The Reference de digitale strategie geheel organisch liet groeien, samenlopend met de groei in maturiteit van de klant en de groei van de naamsbekendheid van OZ (Onafhankelijk Ziekenfonds). Uitgaande van een Adwords campagne met een beperkt budget werd The Reference, na het uittekenen van de ambitieuze online strategie en het bouwen van het online OZ platform, na verloop van tijd ook de partner van OZ voor 'all things digital marketing'. Via een steeds evoluerend gebruik in diverse kanalen (vb. Search, Display, Media Buying, video,…) brengen we binnen de digital marketing aanpak voor OZ steeds opnieuw de boodschap dat het eigenlijk niet zo moeilijk is om te veranderen van ziekenfonds. De twee lead generation tools: 'Bereken je voordeel' en 'Verzeker je gezondheid', laten potentiële klanten toe om heel concreet te gaan bekijken wat een overstap naar OZ voor hen kan opbrengen. Deze aanpak blijkt een groot succes! In het afgelopen jaar zijn de online klantaanvragen letterlijk geëxplodeerd: het aantal klantaanvragen verdrievoudigde op amper 1 jaar tijd.

Er volgden twee zilveren awards voor het werk voor Bombardier Recreational Products (respectievelijk in de Channel Categorie: 'Most Performing SEA award' en de Industry Categorie: 'Most Performing Campaign for the Automotive scene'). Later op de avond werd het team van The Reference tenslotte een 4de keer op het podium geroepen om ook de belangrijkste award, die van 'Best performing Agency' in ontvangst te nemen.  Een waardevolle erkenning voor het bijna 20-koppig online marketing team van het agentschap dat z'n expertise inzet voor grote nationale en internationale klanten zoals Ansell, Unilever, Makro, DELA, Bekaert, De Persgroep, Colruyt, IKEA, Fun, Bombardier, Auping, ...  Die mix van expertises en een innovatieve, resultaat gedreven aanpak komt de business van hun klanten alleen maar ten goede.  En met de toekenning van deze 4 awards heeft de ervaren jury dit gisterenavond nog eens onderstreept.

OZ

Het self-service platform 'Mijn OZ', de centrale hub voor de online dienstverlening, werd qua klantenervaring en personalisatie sterk geoptimaliseerd

Sophie Meert, E-business manager at OZ

Meer lezen

top
more than digital

The Reference is niets zonder haar klanten. Dit is een handschoen van onze internationale klant Ansell, marktleider in protective solutions, voor wie we zowel sales apps maken, de globale website bouwen als specifieke marketingcampagnes opzetten.

The Reference gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.
Door onze website te bezoeken, verklaart u zich hiermee akkoord.
Meer lezen over het gebruik van cookies

OK