Menu
the REFERENCE

Imperial Meat Products

Klant sinds 2015

Imperial Meat Products maakt deel uit van Campofrio Food Group, met meer dan 11000 werknemers het grootste vleesverwerkende bedrijf in Europa.

De groep, met hoofdzetel in Madrid, biedt een grote variatie aan kwaliteitsproducten die bijdragen tot een betere levenskwaliteit en gezondheid van de Europese consument.

Recent nieuws over Imperial Meat Products

29 juni 2016

The Reference serveert Imperial Meat Products een digitaal menu om vingers bij af te likken

Gent, 29/06/2016 – Imperial Meat Products, bekend van de merken Aoste, Marcassou, Justin Bridou en Bistro koos The Reference als partner voor het vormgeven van twee nieuwe responsive websites en een social strategie om de merken Aoste en Marcassou ook digitaal op de kaart te zetten.

Aoste gevogelte  Marcassou voetbal

Naast een zeer goede offline communicatie wilde Imperial Meat products nu ook digitaal zijn stempel drukken. Dus zorgt The Reference ervoor dat consumenten eveneens online een goed beeld krijgen van de heerlijke producten, smakelijke recepten en kwaliteit waarvoor Imperial Meat Products staat. Imperial Meat products maakt deel uit van Campofrio Food Group: het grootste vleesverwerkende bedrijf in Europa, dat meer dan 110.000 werknemers telt. De groep, met hoofdzetel in Madrid, biedt een grote variatie aan kwaliteitsproducten die bijdragen tot een betere levenskwaliteit en gezondheid van de Europese consument.

 

Verfijnde digitale aanpak.

Marcassou ArdennesThe Reference stond Imperial Meat Products bij met het opmaken, designen en invullen van de nieuwe website, zowel voor Aoste als Marcassou. Het logische vervolgverhaal? Een verfijning van de metrics voor beide websites en het op punt stellen van de digitale communicatiekanalen van de twee brands. Alvast een kolfje naar de hand van het full service agentschap dat bekend staat om zijn geïntegreerde en businessgeoriënteerde aanpak. 

Aoste CholitaIn een eerste fase stond het social team van The Reference in voor de setup en het beheer van de Aoste en Marcassou Facebookpagina’s. Het hoofddoel was om de merkwaarden te vertalen naar een sociale media-aanpak. Daarnaast moest ook de betrokkenheid van klanten met het merk verhoogd worden. Hiervoor werkte The Reference een contentstrategie uit met een focus op originele en creatieve storytelling, aangekleed met smakelijke visuals.


Marcassou happy salamiMet een goed uitgekiende retargeting strategie ondersteunt het agentschap de brand awareness ook digitaal. En dankzij gerichte content advertenties - die een organische groei met zich meebrengen - kent de community een mooie uitbreiding. Hiermee genereert The Reference ook opvallend meer fan engagement. Daarnaast voorziet The Reference de fans ook van een snelle en vriendelijke customer service.
top
more than digital

The Reference is niets zonder haar klanten. Dit is een handschoen van onze internationale klant Ansell, marktleider in protective solutions, voor wie we zowel sales apps maken, de globale website bouwen als specifieke marketingcampagnes opzetten.

The Reference gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.
Door onze website te bezoeken, verklaart u zich hiermee akkoord.
Meer lezen over het gebruik van cookies

OK