Menu
the REFERENCE

Fanuc

Klant sinds 2009
FANUC krijgt wereldwijd erkenning voor het continu ontwikkelen van speerpunttechnologie in CNC (Computer numerical control), robotica en robomachines. FANUC produceert een indrukwekkende 5000 industriële robots/maand, 30 000 CNC controllers/maand, 250 000 servo en spindle motoren/maand, 5 000 robomachines/maand, en 250 CO2 lasers/maand. Wereldwijd werken 6500 werknemers bij FANUC.

Recent nieuws over Fanuc

23 oktober 2015

Fanuc Europe lanceert nieuwe website

Als antwoord op de behoeften van de producenten en om klaar te zijn voor de toekomstige marktuitdagingen veranderde FANUC Europe, een wereldleider in factory automation, fundamenteel zijn filosofie wat de communicatie met de klanten betreft. Met het nieuwe web-based platform (www.fanuc.eu) zet het bedrijf de deuren van zijn "Yellow World" wijd open voor iedereen die geïnteresseerd is in factory automation technologieën.

Met het nieuwe www.fanuc.eu wil FANUC een compendium van kennis creëren die de verbeelding van fabrikanten vastgrijpt, hen aansporend om de beste technologische oplossingen te zoeken op deze nieuwe en zeer gebruiksvriendelijke site. www.fanuc.eu is een krachtige one-stop-shop ("One FANUC") geworden, met een focus op transparantie en gemakkelijke toegang tot alle aangeboden informatie, en is intussen één van de belangrijkste informatiekanalen.

Fanucwww.fanuc.eu is volledig aanpasbaar aan een verscheidenheid van gebruikersvoorkeuren. Ten eerste wat bijvoorbeeld de scope van de gevraagde content betreft. Deze content is zo nuttig mogelijk voor zo veel mogelijk gebruikers en heeft als doel zo veel mogelijk de interesse op te wekken en ook te inspireren, dit terwijl er steeds op zo veel mogelijk praktische oplossingen wordt geanticipeerd. De architectuur van de site, alsook de navigatie, faciliteren de toegang tot een rijkdom aan informative onder de vorm van artikels, multimedia presentaties, fotos, easy-to-use brochures, tabellen en video's, maar ook case studies die de voordelen van de FANUC producten in specifieke toepassingen en verschillende industriële disciplines toelichten. Gebruikers kunnen gemakkelijk FANUC producten vinden en vergelijken met de Robot Finder-functie. Ze kunnen de informatie downloaden en zijn op deze manier in staat om de beste keuze te maken voor hun behoefte. En deze nieuwe content strategie werkt: de conversieratio's van het gebruik van de Product Finder op desktop/laptop, tablet en telefoon (5,5%) en het aantal downloads van product data sheets (ruim 7%) zijn hoger dan vooropgesteld werd als doel (respectievelijk 5 en 6%) .

Naast de uitgebreide sectie die helpt om de kennis te verbreden, in de kern van het nieuwe FANUC Europe portaal, bevindt zich ook een ACADEMY-gedeelte. Dit deel biedt een eenvoudige toegang tot alle FANUC training informatie, met real-time beschikbaarheids­controle en registratie­mogelijkheid. Met de Google Maps mobiele applicatie, kunnen gebruikers eenvoudig de dichtstbijzijnde contactpunten voor customer support en service vinden in alle Europese landen.

De site, gebouwd op het state-of the-art Sitecore Experience platform, is beschikbaar in maar liefst 21 talen en bereikt daarmee 44 landen tegelijk. Er werd een zogenaamde translation connector (Clay Tablet) gebruikt om de indrukwekkende content flow vanuit het CMS naar de vertalingspartners (en weer terug) te managen.

Luisteren naar de behoeften van de gebruikers betekent ook rekening houden met de voorkeuren die voortvloeien uit hun levensstijl. Daarom werd bijvoorbeeld social sharing geïntegreerd. En aangezien men bij de meeste bedrijven vandaag ook op de werkvloer zoekt naar informatie met behulp van mobiele toestellen, is de site uiteraard volledig responsive. Op deze manier past de layout zich automatisch aan aan de resolutie van het, vaak mobiele, scherm waarop de site wordt weergegeven. Als gevolg hiervan is de kwaliteit van de mobiele bezoekers duidelijk verbeterd met 12,5% meer pagina's die per sessie bekeken worden en een verhoging van de gemiddelde duur van de mobiele sessies met 42%, terwijl de bounce rates zijn verlaagd met bijna 10%. Ten slotte ging het gebruik van de Robot Finder, die toegang geeft tot de juiste productinformatie daar waar de bezoeker het wil, omhoog met een indrukwekkende 35% in het mobiele segment. In het algemeen overtreffen alle resultaten van de nieuwe site de vooropgestelde doelen.

Meer zien? Bekijk dan zeker ook de clip van deze website.

top
more than digital

The Reference is niets zonder haar klanten. Dit is een handschoen van onze internationale klant Ansell, marktleider in protective solutions, voor wie we zowel sales apps maken, de globale website bouwen als specifieke marketingcampagnes opzetten.

The Reference gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.
Door onze website te bezoeken, verklaart u zich hiermee akkoord.
Meer lezen over het gebruik van cookies

OK