Menu
the REFERENCE

Carglass

Klant sinds 2015

Carglass® is de specialist in het herstellen en vervangen van autoruiten in België. Elk jaar helpt Carglass meer dan 300 000 automobilisten, en dit 24 uur per dag, 7 dagen per week, 365 dagen per jaar. Daartoe beschikt het bedrijf over 42 service centers verspreid over heel België, waar telkens gratis wifi, koffie en leenfietsen ter beschikking staan voor de klanten. Er zijn ook 100 mobiele Carglass® service-wagens die ter plaatse, aan huis of op het werk bij de klanten, gaan helpen . Dankzij een permanente stock van meer dan 220.000 ruiten, kan Carglass® zeer snel helpen. Bovendien geeft Carglass® levenslange garantie op het geleverde werk, en de uitgevoerde herstellingen. Dit resulteert in een klantentevredenheid van 98%! Om zijn klanten het leven makkelijker te maken heeft Carglass® overeenkomsten met alle verzekerings- en leasemaatschappijen in België zodat alle formaliteiten eenvoudig kunnen afgehandeld worden.

Recent nieuws over Carglass

21 maart 2017

Carglass® wint Marketing Agility-prijs op Sitecore Experience Awards 2016

Gent & Hasselt – 21 maart 2017 – Sitecore maakte eind vorige week de winnaars van de Experience Awards 2016 bekend. De Marketing Agility-prijs voor Benelux en Frankrijk gaat naar Carglass® en haar digitale agentschap The Reference. Voor Carglass® is dit een mooie erkenning van de inspanningen die werden geleverd om haar website aantrekkelijker en gebruiksvriendelijker te maken voor haar klanten.

Sitecore Experience Award

Carglass® gelooft sterk in een digital first-filosofie waarbij de klant centraal staat. De autoruitenspecialist blijft dan ook constant innoveren en optimaliseerde, in nauwe samenwerking met The Reference, haar online communicatie om het gebruiksgemak en de klantentevredenheid nog te verhogen en haar interne processen te blijven professionaliseren. Als tool voor content management, met een krachtige focus op de klantervaring, werd daarom geopteerd voor Sitecore. Onder meer voor de personalisatiemogelijkheden en functionaliteiten betreffende marketingautomatisering.

De impact van de nieuwe toepassing op mobiele conversies was meteen duidelijk: het aantal boekingen via mobiele apparaten nam aanzienlijk toe, het globale conversiepercentage steeg fors, en ook het organische verkeer kreeg een stevige boost. De nieuwe online-ervaring had bovendien een zeer positieve invloed op de klanttevredenheid. Carglass® merkte een opvallende verbetering in vergelijking met haar vorige website.

De Marketing Agility-prijs die Carglass® en The Reference in ontvangst mogen nemen, is een erkenning voor marketingteams die de productiviteit en marketing-ROI (return on investment) op een sublieme manier verhogen. Volgens de jury verdient Carglass® dit jaar deze prijs omdat de autoruitenspecialist duidelijke voor-en-na-scenario’s met betrekking tot een optimalisering van de teamoutput en content publishing schetste, en de voordelen in kaart bracht die de daaraan gekoppelde tijds- en kostenbesparing opleverde voor de organisatie en het team. 

“De Sitecore Experience-prijs is voor ons een hele eer, we zijn echt in de wolken,” zegt Philip Achten, Client Service Director bij The Reference. “We hebben ons uiterste best gedaan om met het toonaangevende Experience Management Platform™ van Sitecore een hoogwaardige website te bouwen die Carglass® krachtige mogelijkheden voor contextmarketing biedt, klantloyaliteit bevordert en een ongeëvenaarde digitale ervaring creëert. In het bijzonder willen we Pieter Moons, Digital Manager bij Carglass® en zijn collega’s bedanken voor het uitstekende teamwork. Samen zijn we erin geslaagd een ambitieuze digitale strategie voor Carglass® uit te werken en te implementeren.”

“Al jaar en dag proberen we bij Carglass® de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. We stellen nu al vast dat de nieuwe online-ervaring de klanttevredenheid nog heeft verhoogd. Deze internationale prijs, die we mede dankzij de expertise van The Reference hebben behaald, is een zeer mooie erkenning van het geleverde werk en van de reeds behaalde resultaten”, vult Pieter Moons, Digital Manager bij Carglass®, nog aan.

We waren meteen overtuigd van de professionele aanpak van The Reference”, zegt Moons. “Hun diepgaande kennis van Sitecore was voor ons essentieel. Dat er ook nog eens een totaalpakket was met hosting en een duidelijke SLA vormde een extra grote plus."

Pieter Moons, Digital Manager Carglass

Meer lezen

top
more than digital

The Reference is niets zonder haar klanten. Dit is een handschoen van onze internationale klant Ansell, marktleider in protective solutions, voor wie we zowel sales apps maken, de globale website bouwen als specifieke marketingcampagnes opzetten.

The Reference gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.
Door onze website te bezoeken, verklaart u zich hiermee akkoord.
Meer lezen over het gebruik van cookies

OK