Menu
the REFERENCE

Cases

Ontdek onze multidisciplinaire geïntegreerde aanpak aan de hand van enkele geselecteerde cases.

SmartWithFood

SmartWithFood ijvert voor evenwichtige voeding en advies op maat tijdens het winkelen. Als start-up onder de Colruyt Group kwamen ze snel bij The Reference uit om een partnership uit te bouwen. Zo konden we hun bijstaan bij de ontwikkeling van hun mobile app, van concept en wireframes tot Android en iOS development.

Carglass

Carglass selecteerde full-service digitaal agentschap The Reference als implementatiepartner omwille van hun uitgebreide kennis van de Sitecore-oplossing. Met de nieuwe website overtreft Carglass ook online de verwachtingen van de klant.

carglass-home

Institute for Business Development

Het Institute for Business Development (IFBD) biedt meer dan 400 management opleidingen aan om uw carrière te boosten. The Reference combineerde een aantal slimme digitale marketingtechnieken met een fris en creatief concept om de grootste stijging van het aantal inschrijvingen in jaren te genereren. 
ifbd-case

Melexis

Melexis, beursgenoteerde wereldspeler in de halfgeleider- en sensorenindustrie, besefte midden 2015 dat haar communicatie met de buitenwereld niet langer in lijn lag met waar het bedrijf voor staat. Samen met The Reference werd een doorgedreven rebranding en een volledig herdachte online aanwezigheid uitgewerkt.

DELA

Digitaal evolueert tot het belangrijkste servicekanaal voor consumenten. DELA startte al in 2010 met het strategisch inzetten van online in de dienstverlening aan haar klanten en voor het uitvoeren van haar missie: iedereen een waardige uitvaart bezorgen en nabestaanden met raad en daad bijstaan.
dela-home

OZ

Door de digitalisering en de sneller veranderende klantenbehoeften vloeien sectoren steeds sneller in elkaar over. Digitale transformatie is het integreren van digitaal in bedrijfsprocessen, diensten en dienstverlening. De jarenlange samenwerking tussen OZ en The Reference is het schoolvoorbeeld van hoe een geïntegreerde aanpak zo'n transformatie in gang kan zetten en gaande kan houden.
case OZ

Partool

Duurzaam een merk uitbouwen? Doe het vanuit strategische overwegingen. U moet dan consequent, op alle mogelijke manieren, uw merk uitdragen. Partool slaagde hierin en ook The Reference speelde een grote rol in het hele verhaal: van de positionering en uitbouw van het merk tot de implementatie van een online shop.
case Partool
top
more than digital

The Reference is niets zonder haar klanten. Dit is een handschoen van onze internationale klant Ansell, marktleider in protective solutions, voor wie we zowel sales apps maken, de globale website bouwen als specifieke marketingcampagnes opzetten.

The Reference gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.
Door onze website te bezoeken, verklaart u zich hiermee akkoord.
Meer lezen over het gebruik van cookies

OK