Menu
the REFERENCE

30 september 2017

The Reference blikt terug op een succesvolle zomer

De zaken hebben tijdens de zomermaanden niet stilgelegen bij The Reference. Het full-service digitaal agentschap, gevestigd in Gent en New York, heeft aangekondigd dat zijn groeistrategie vruchten afwerpt en resulteert in 8 nieuwe werknemers en 13 nieuwe projecten. Daarnaast hebben ze hun Platinum Partnership met de jaarlijkse conferentie ‘More Than Digital Day 2017’ bevestigd.

Nieuwe projecten

The Reference kan met trots meedelen dat het de afgelopen drie maanden een aantal nieuwe klanten mocht verwelkomen. Enkele recente voorbeelden zijn: Delen Private Bank, Partena Ziekenfonds, Bloovi Me en ING Belgium. Onder andere een nieuwe website, mobiele applicatie en chatbotintegratie mogen ze toevoegen aan hun rijkgevuld projectportfolio. Daarnaast staan er ook enkele digitale projecten voor bestaande klanten voor de boeg, zoals voor OZ (Onafhankelijk Ziekenfonds), Dela, Carglass, EDF Luminus, Auping en Samsonite.

Niewe werknemers

The Reference mocht ook acht nieuwe werknemers verwelkomen. Dit om aan de groeiende vraag in digitale diensten te voldoen. De nieuwe rekruten vervoegen het bestaande team van The Reference dat op dit moment 140 full-time werknemers telt. The Reference is daarmee het vijfde grootste agency in België volgens de Top 100 van Digimedia. In oktober starten er nog eens 8 nieuwe “Reffers” om de ambitieuze plannen van het agency te helpen realiseren.

“We zijn enorm blij met de groei die ons bedrijf kent en zijn klaar om ons bedrijf verder uit te bouwen om onze klanten nog beter te servicen. We zijn ontzettend trots op het talent dat we hier hebben," zei Anja Cappelle, Managing Director van The Reference.

The Reference blijft fors investeren in nieuwe mensen, partnerships en samenwerkingsverbanden. Het agentschap opende vorig jaar een kantoor in New York om de groeiende vraag van Amerikaanse klanten zoals Ansell en Kodak Alaris beter te kunnen beheren. Het geeft hen ook de opportuniteit om nieuwe bedrijfskansen en business te genereren. Vandaag is de VS al goed voor meer dan 10% van de omzet van het bedrijf.

Platinum sponsorship More Than Digital Day

The Reference is opnieuw Platinum Partner van de jaarlijkse conferentie, More Than Digital Day 2017, die plaatsvond op 5 oktober in DOCK3 – Antwerpen. Een dag vol boeiende digitale cases, hot business topcis en netwerkopportuniteiten met peers die eenzelfde passie delen. 

The Reference blikt dus tevreden terug op haar zomermaanden en is van plan het geboekte succes aan te houden.

top
more than digital

The Reference is niets zonder haar klanten. Dit is een handschoen van onze internationale klant Ansell, marktleider in protective solutions, voor wie we zowel sales apps maken, de globale website bouwen als specifieke marketingcampagnes opzetten.

The Reference gebruikt cookies om uw surfervaring op deze website gemakkelijker te maken.
Door onze website te bezoeken, verklaart u zich hiermee akkoord.
Meer lezen over het gebruik van cookies

OK