De lancering van een nieuwe website, een promotie campagne, een uitbreiding van het product assortiment‚Ķ Het zijn van die momenten waar een goede campagne het verschil kan maken tussen succes en onzichtbaarheid.  

Het nadeel van campagnes is dat de mediakost nogal hoog kan oplopen en daarom vragen ze een aanzienlijke hap uit het mediabudget. Dit is een kwaal met maar 1 medicijn: creativiteit!

Het creatieve concept moet het hart zijn van elke campagne en is dus de kritische succesfactor die het slagen of falen van de campagne in grote mate bepaalt.  En laat dit nu net de hoofdbezigheid zijn van het creative team van The Reference: continu brainstormen naar creatieve concepten voor onze klanten.

Eens het creatieve concept bepaald is, moet deze natuurlijk nog ingebed worden in een slimme mediastrategie. Het strategie team van The Reference bouwt zorgvuldig meetbare mediaplannen die het juiste doelpubliek aanspreken.

TOP

The Reference N.V.

Stapelplein 70, 9000 Gent
Tel 32 9 234 05 36
info@reference.be
BTW-nr BE 474 475 203

Privacy & disclaimer

Volg ons

Logo Emakina Group