Social media monitoring @TheReference

Overal online praten mensen over merken, bedrijven, producten & diensten én hun ervaringen hiermee. Door het "luisteren" naar hetgeen wordt verteld, gedeeld, ge-liked e.d., krijgt u als merk/bedrijf inzichten over de rol die merken spelen in het leven van mensen, hun aspiraties, hetgeen ze leuk & niet leuk vinden,... Dit levert een schat aan informatie op!

Zonder de juiste social media monitoring tools is het vandaag bijna onmogelijk geworden om op de voet te volgen wat er zich allemaal afspeelt. Bovendien gaan social media vandaag nog te veel over "praten" en te weinig over - in eerste instantie - "luisteren & begrijpen".

Via social media monitoring kunnen we gericht "luisteren" zodat we beter begrijpen wat er leeft binnen onze business en rond ons merk & bedrijf. Het biedt daarnaast ook de mogelijkheid om direct in te haken op hetgeen mensen delen op social media en uw benadering direct aan te passen aan de immers wijzigende klant -en marktcondities.

Wenst u structureel social media monitoring op te zetten binnen uw bedrijf of wilt u uw bestaande monitoring efforts verfijnen? Neem dan snel contact met ons op. We helpen u graag verder! Zowel op vlak van social media monitoring tool selectie, social media strategie als advies.

TOP

the reference n.v.

Stapelplein 70 bus 201, 9000 Gent
Tel +32 9 234 05 36
info@reference.be
BTW-nr BE 474 475 203

eTIC ondertekenaar nr. 1187
Privacy & disclaimer

...



 

Volg ons

Logo Emakina Group